Παράδειγμα οργάνωσης σεναρίου στην e-class (Φυσική Αγωγή Γυμνασίου Λυκείου)

Ιάκωβος Μαστρογιάννης

Περιγραφή

Φυσική Αγωγή Β' Γυμνασίου

Ενότητες

ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ

1.1 Αξιολόγησε τις διατροφικές σου συνήθειες

  • Ερωτηματολόγιο για την λήψη γευμάτων    Ερωτηματολόγια e-class   2'
  • Μαθησιακό αντικείμενο στο Φωτόδεντρο   Εργασίες e-class   15'

 

ΣΥΓΧΡΟΝΗ

1.2 Σύνδεση με την Ασύγχρονη                                  Ερωτηματολόγια, Σύνδεσμοι e-class 10'

      (Αποτελέσματα από την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου και από την αξιολόγηση των

       διατροφικών τους επιλογών/Συζήτηση με ερωταποκρίσεις)

1.3 Η πίτα της διατροφής                                            e-me content/Breakout sessions Webex 20'

      (Συζήτηση για αρχές ισορ. διατροφής: αναλογικότητα, ποικιλία και μέτρο) 

1.4 Πυραμίδα vs Πίτα                                                   Πολυμέσα e-class/Breakout sessions Webex  12'

       (Ποια από τις δύο αναπαραστάσεις εκφράζει καλύτερα την αναλογικότητα, την ποικιλία

         και την κατηγοριοποίηση στις ομάδες τροφίμων;)

1.5 Αξιολόγηση του μαθήματος                                 Polling Webex Meeting 1'

 

ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ

1.6 Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων        Ασκήσεις e-class 5'

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -