T4E Πρακτική εφαρμογή_2420_(Επώνυμο)

Περιγραφή

Αγαπητά μου παιδιά, 

Σε αυτή την ενότητα θα ασχοληθούμε με το θέμα των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ με αφορμή την ενότητα  6 " Leaders, Born or Made?".  Στόχος είναι να μπορείτε να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας, να εντοπίζετε τα κύρια σημεία ενός γραπτού & προφορικού κειμένου και να επιχειρηματολογείτε δίνοντας εξηγήσεις και παραδείγματα.

Πριν συναντηθούμε στην Webex την [ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΩΡΑ], θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα της ενότητας με τίτλο: "Learning about Global Citizenship Goals"

 

Ενότητες

ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ- ΑΣΥΓΧΡΟΝΑ (15')

Activity 1.

Defining the ripple effect ( Ορίζοντας την έννοια ripple effect)

( Τι σημαίνει η φράση “ripple effect”;  Συμβουλευτείτε το παραπάνω διαδικτυακό λεξικό για να βρείτε την σημασία και αναρτήστε τις ιδέες σας στον διαδραστικό τοίχο Padlet  της τάξης )

 

  • Famous people have described the importance of our actions’ ripple effect in their own way. Do the quiz and find out who said what. Follow the tips below to join the quiz: Socrative

( Σημαντικοί άνθρωποι έχουν περιγράψει με τον δικό τους τρόπο την σημασία του αντίκτυπου των πράξεών μας. Κάντε το παραπάνω κουίζ και ανακαλύψτε τι έχει ειπωθεί. Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για να συνδεθείτε)

 

TIPS: Go to https://socrative.com/ and click on Login to sign as a student. You don't need to create an account so you can connect to students quickly. You will need to enter the room name AKARASOULI and click Join to login. 

( Επισκεφτείτε τον παραπάνω σύνδεσμο και συνδεθείτε ως μαθητές απλά εισάγοντας τον κωδικό AKARASOULI στο όνομα της «αίθουσας» για να μπορέσετε να κάνετε το κουίζ)

 

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ 1ης ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ (40')

Activity 2 

Reading comprehension ( κατανόηση γραπτού λόγου)

What is the role of the UN today?

  • Visit the link about global challenges below to read and find out information. Then work in groups and do the Summary activity here


 
(Ποιος είναι ο ρόλος των Ηνωμένων Εθνών σήμερα; Επισκεφτείτε τον παραπάνω σύνδεσμο για τις παγκόσμιες προκλήσεις - global challenges.   και ανακαλύψτε περισσότερα. Στην συνέχεια δουλέψτε σε ομάδες και κάνετε βάση του κειμένου που διαβάσατε μια δραστηριότητα περίληψης εδώ- here )

In our increasingly connected and interdependent world, it’s critically important that young people have opportunities to engage with diverse cultural perspectives, build geographic knowledge, grow global competency, and develop the skills and knowledge necessary to consider and address our shared global challenges. 

ΑΣΥΓΧΡΟΝΑ-(20')

Activity 3 Sustainable development global goals Presented (Παρουσιάζοντας τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης)

 

(Ποιοί είναι οι 17 παγκόσμιοι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ;

Επισκεφτείτε τον σύνδεσμο https://www.globalgoals.org/ και μάθετε περισσότερα. Στη συνέχεια, κάντε τις δραστηριότητες στα διαδραστικά φύλλα εργασίας που προτείνονται).

1. interactive worksheet

2. https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=992787

 

Additional link: https://www.un.org/sustainabledevelopment/sustainable-development-goals/

ΣΥΓΧΡΟΝΑ- 2η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ (40')

4.The role of Education ( Ο ρόλος της εκπαίδευσης)

(Παρακολουθείστε στον παραπάνω υπερσύνδεσμο ένα βίντεο με θέμα τον ρόλο της εκπαίδευσης στην διαμόρφωση της έννοιας του πολίτη του κόσμου. Στην συνέχεια, κάνετε την άσκηση με τίτλο "Global citizenship education" στην eclass.

  • ΤΕΛΟΣ, αφιερώστε 5 λεπτά  για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο αναστοχασμού εδώ

 

ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

5. Εργασία: Παρακολουθείστε την ομιλια How we can make the world a better place by 2030 και γράψτε σε κείμενο 100-150 λέξεων την άποψή σας σχετικά με το θέμα

Γράψτε στο forum του μαθήματος τυχον Ερωτήσεις -Απορίες

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -