Μέσα συγκοινωνίας και Μεταφοράς
Χαλκιά Χαρίκλεια
Το σενάριο βασίζεται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών και στα Αναλυτικά προγράμματα σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για τη Μελέτη του Περιβάλλοντος και ειδικότερα στην ενότητα 3, κεφάλαιο 1.Επιπλέον, έχει ως στόχο τη σύγκριση των Μέσων συγκοινωνίας και Μεταφοράς στον άξονα του χρόνου, καθώς και την κατανόηση των δύο εννοιών (Μέσων Συγκοινωνίας και Μέσων Μεταφοράς)και τέλος, μέσα από συνεργατικές διαδικασίες και ατομική δραστηριότητα, που ενεργοποιούν βιωματική γνώση, να καταγράψουν τη χρησιμότητά τους στην καθημερινή ζωή.
ΛιγότεραΤο σενάριο βασίζεται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών και στα Αναλυτικά προγράμματα σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για τη Μελέτη του Περιβάλλοντος και ειδικότερα στην ενότητα 3, κεφάλαιο 1.Επιπλέον, έχει ως στόχο τη σύγκριση των Μέσων συγκοινωνίας και Μεταφοράς στον άξονα του χρόνου, καθώς και την κατανόηση των δύο εννοιών (Μέσων Συγκοινωνίας και Μέσων Μεταφοράς)και τέλος, μέσα από συνεργατικές διαδικασίες και ατομική δραστηριότητα, που ενεργοποιούν βιωματική γνώση, να καταγράψουν τη χρησιμότητά τους στην καθημερινή ζωή.
Το σενάριο βασίζεται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών και στα Αναλυτικά προγράμματα σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για τη Μελέτη του Περιβάλλοντος και ειδικότερα στην ενότητα 3, κεφάλαιο 1.Επιπλέον, έχει ως στόχο τη σύγκριση των Μέσων συγκοινωνίας και Μεταφοράς στον άξονα του χρόνου, καθώς και την κατανόηση των δύο εννοιών (Μέσων Συγκοινωνίας και Μέσων Μεταφοράς)και τέλος, μέσα από συνεργατικές διαδικασίες και ατομική δραστηριότητα, που ενεργοποιούν βιωματική γνώση, να καταγράψουν τη χρησιμότητά τους στην καθημερινή ζωή.
Συμπλήρωση εννοιολογικού χάρτη
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -