Τ4Ε Πρακτική εφαρμογή_2929_Παύλη
Περιγραφή
- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
ΦΑΣΗ 1
Αφόρμηση
- Ο Εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να συνδεθούν στην e-class και να μελετήσουν την καινούρια ενότητα. Στην e-class έχει δημιουργηθεί μια καινούρια ενότητα με τίτλο «Υδροστατική πίεση».
- Μέσα στην ενότητα εισάγει:
- Περιοχή συζητήσεων στην περιγραφή της οποίας περιέχει μια φωτογραφία που θα χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση.
- Στις οδηγίες των συζητήσεων ζητάει από τους μαθητές να απαντήσουν στο ερώτημα: «Γιατί τα φράγματα κατασκευάζονται με άνισο τρόπο; Όσο πιο βαθιά τόσο πιο παχιά;»
- Οι μαθητές επικοινωνούν γραπτώς μέσω του εργαλείου συζητήσεων ομάδων στην e-Class. Αφού ανταλλάξουν απόψεις εκφράζουν την άποψή τους καταγράφοντάς την στις Συζητήσεις.
Στόχοι
- Οι μαθητές ενημερώνονται για τους στόχους του μαθήματος.
Ανάκληση γνώσεων
- Στην συγκεκριμένη ενότητα απαντούν σε μια «Άσκηση» που αναφέρεται στην πίεση και περιέχει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
- Οι μαθητές ανακαλούν την γνώση της εξάρτησης της πίεσης από την δύναμη και από το εμβαδό.
- ΦΑΣΗ 2
- Θέτει καινούριο ερώτημα χρησιμοποιώντας μια εικόνα μέσω διαμοιρασμού της οθόνης «Γιατί είναι επικίνδυνο για έναν δύτη να βουτήξει σε μεγάλα βάθη παρόλο που κουβαλά μπουκάλα οξυγόνου;»
-
- Προτρέπει τους μαθητές να γράψουν την άποψή τους στο «chat».
- Συμπεραίνει ότι το επικίνδυνο είναι η μεγάλη πίεση και όχι η έλλειψη οξυγόνου.
- Εισάγει την νέα έννοια της υδροστατικής πίεσης που υπάρχει μέσα στα υγρά.
- Θέτει το ρητορικό ερώτημά από τι εξαρτάται η υδροστατική πίεση.
-
- Κάνει διαμοιρασμό της οθόνης «share» και ανατρέχει στο διαδίκτυο στην ηλεκτρονική σελίδα : https://www.seilias.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=483&Itemid=32&catid=42
όπου υπάρχει ένα πείραμα προσομοίωσης για την υδροστατική πίεση.
- Μετακινεί το σώμα σε διάφορες θέσεις και συζητά με τους μαθητές τα αποτελέσματα του μανόμετρου οπότε συμπεραίνουν και πειραματικά την εξάρτηση από το βάθος.
ΦΑΣΗ 3
Αξιολόγηση – Ενίσχυση – Ανατροφοδότηση
- Ανάθεση εργασίας στην εφαρμογή «εργασίες» του «e-class» για την υδροστατική πίεση.
- Η εργασία αναφέρεται σε όλους τους μαθητές και έχει συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο.
- Μέσω της εφαρμογής «μηνύματα» ο εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να επικοινωνούν μαζί του σε περίπτωση κάποιας απορίας.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -