Τ4Ε Πρακτική εφαρμογή_2929_Παύλη

Περιγραφή

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

 

ΦΑΣΗ 1

Αφόρμηση

  • Ο Εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να συνδεθούν στην e-class και να μελετήσουν την καινούρια ενότητα. Στην e-class έχει δημιουργηθεί μια καινούρια ενότητα με τίτλο «Υδροστατική πίεση».

 

  • Μέσα στην ενότητα εισάγει:
  • Περιοχή συζητήσεων στην περιγραφή της οποίας περιέχει μια φωτογραφία που θα χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση.
  • Στις οδηγίες των συζητήσεων ζητάει από τους μαθητές να απαντήσουν στο ερώτημα: «Γιατί τα φράγματα κατασκευάζονται με άνισο τρόπο; Όσο πιο βαθιά τόσο πιο παχιά;»

 

  • Οι μαθητές επικοινωνούν γραπτώς μέσω του εργαλείου συζητήσεων ομάδων στην e-Class. Αφού ανταλλάξουν απόψεις  εκφράζουν την άποψή τους καταγράφοντάς την στις Συζητήσεις.

Στόχοι

  • Οι μαθητές ενημερώνονται για τους στόχους του μαθήματος.

Ανάκληση γνώσεων

  • Στην συγκεκριμένη ενότητα απαντούν σε μια «Άσκηση» που αναφέρεται στην πίεση και περιέχει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

 

  • Οι μαθητές ανακαλούν την γνώση της εξάρτησης της πίεσης  από την δύναμη και από το εμβαδό.
  • ΦΑΣΗ 2
  • Θέτει καινούριο ερώτημα χρησιμοποιώντας μια εικόνα μέσω διαμοιρασμού της οθόνης «Γιατί είναι επικίνδυνο για έναν δύτη να βουτήξει σε μεγάλα βάθη παρόλο που κουβαλά μπουκάλα οξυγόνου;»
    • Προτρέπει τους μαθητές να γράψουν την άποψή τους στο «chat».

     

    • Συμπεραίνει ότι το επικίνδυνο είναι η μεγάλη πίεση και όχι η έλλειψη οξυγόνου.

     

    • Εισάγει την νέα έννοια της υδροστατικής πίεσης που υπάρχει μέσα στα υγρά.

     

    • Θέτει το ρητορικό ερώτημά από τι εξαρτάται η υδροστατική πίεση.
      • Κάνει διαμοιρασμό της οθόνης «share» και ανατρέχει στο διαδίκτυο στην ηλεκτρονική σελίδα : https://www.seilias.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=483&Itemid=32&catid=42

      όπου υπάρχει ένα πείραμα προσομοίωσης για την υδροστατική πίεση.

       

      • Μετακινεί το σώμα σε διάφορες θέσεις και συζητά με τους μαθητές τα αποτελέσματα του μανόμετρου οπότε συμπεραίνουν και πειραματικά την εξάρτηση από το βάθος.

       

    ΦΑΣΗ 3

    Αξιολόγηση – Ενίσχυση – Ανατροφοδότηση

     

    • Ανάθεση εργασίας στην εφαρμογή «εργασίες» του «e-class» για την υδροστατική πίεση.

     

    • Η εργασία αναφέρεται σε όλους τους μαθητές και έχει συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο.

     

    • Μέσω της εφαρμογής «μηνύματα» ο εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να επικοινωνούν μαζί του σε περίπτωση κάποιας απορίας.

     

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -