Τ4Ε ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ_2936 (ΤΣΙΟΥΚΑ)

Περιγραφή

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

Στο μάθημα αυτό θα μελετήσουμε την αναγκαιότητα της ύπαρξης του δικτύου των γεωγραφικών συνετταγμένων.

1η Φάση - Ασύγχρονη

Αφόρμηση 1

 "Φανταστείτε οτι ξεκινάτε με την παρέα σας από το Λιμάνι της Λευκίμμης με ένα ιστιοπλοϊκό, με στόχο να φτάσετε στους Παξούς για τις καλοκαιρινές σας διακοπές. Πως θα καταφέρετε να φτάσετε εκεί?"

Δίνουν οι μαθητές τις δικές τους απαντήσεις και αφού ακουστούν όλες οι απόψεις, όλη η τάξη καταλήγει ότι η απάντηση ακούει στο όνομα γεωγραφικές συντεταγμένες. (5 λεπτα) (εργαλείο: εργασίες-eclass)

 

Αφόρμηση 2 (εναλλακτικά)

Σκεφτείτε οτι έγινε ένα αεροπορικό δυστύχημα και όπως συνήθως λέγεται αναζητούνε το μαύρο κουτί του αεροπλάνου. Πώς το εντοπίζουν? Απαντήστε στην άσκηση που ακολουθεί: (5 λεπτά) (εργαλείο: ασκήσεις-eclass)

 

Ανάκληση προηγούμενων γνώσεων

Ποιές από τις ακόλουθες γεωγραφικές συντεταγμένες είναι σωστές? (3 λεπτά) (εργαλείο: ασκήσεις-eclass)

Πριν το μάθημα στη σύγχρονη διδασκαλία κατεβάστε στον υπολογιστή σας το σχετικό φύλλο εργασίας που ακολουθεί. (διάρκεια 1 λεπτό(εργαλείο: έγγραφα-eclass)

1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

«Η αναγκαιότητα της ύπαρξης του δικτύου των Γεωγραφικών Συντεταγμένων » 

Διδακτικοί στόχοι

(Γνωστικοί)

α) Να αναγνωρίζουν τους λόγους για τους οποίους η επιφάνεια της Γης χωρίζεται σε τμήματα με το ιδεατό σύστημα των παραλλήλων και των μεσημβρινών

β) Να διακρίνουν τις γραμμές των παράλληλων και τις γραμμές των μεσημβρινών

(Δεξιότητες - Στάσεις)

γ) Να χειρίζεσαι μία προσομοίωση

δ) Να εργάζεσαι εφαρμόζοντας μία επιστημονική μεθοδολογία

ε) Να συνεργάζεσαι σε μία ομάδα

 

2η φάση - Σύγχρονη (Δραστηριότητες Μάθησης, Υποστήριξη, Δράση/Εξάσκηση)

Χωρίζονται οι μαθητές σε ομάδες εκτελούν τη Δραστηριότητα 1 όπου με τη χρήση του  λογισμικού (Google Earth) εντοπίζουνε τις συντεταγμένες τους σχολείου τους. Στη συνέχεια απαντάνε σε κάποια ερωτήματα που τους δίνονται.

(διάρκεια 10 λεπτά) (breakout sessions)

Εντοπισμός γεωγραφικών συντεταγμένων 

Δίνεται ένας χάρτης από το Google Earth και ζητείται η εύρεση συντεταγμένων μεγάλων πόλεων

(διάρκεια 5 λεπτά) (annotate)

 

3η φάση - Ασύγχρονη

Μελετήστε από το σχολικό βιβλίο τη θεωρία του μαθήματος που κάναμε.

Απάντησε στο τετράδιο σου την Δραστηριότητα 2 και ανέβασε την απάντηση ως αρχείο pdf στην εργασία που ακολουθεί (5 λεπτά) (εργαλείο: εργασίες e-class) (στόχος α)

Κάνε την ακόλουθη άσκηση που αφορά στο μάθημα που κάναμε για τους παράλληλους και μεσημβρινούς (5 λεπτά) (εργαλείο: ασκήσεις e-class) (στόχος β)

Ο Ισημερινός χωρίζει τη Γη σε βόρειο και νότιο ημισφαίριο ενώ ο πρώτος μεσημβρινός που διέρχεται από το Γκρίνουιτς του Ηνωμένου Βασιλείου χωρίζει τη Γη σε δυτικό και ανατολικό ημισφαίριο. Να γράψετε:
α. Τρία κράτη που βρίσκονται στο βόρειο ημισφαίριο.
........................................................................................................................................
.............................................……………………………………………………………….
β. Τρία κράτη που βρίσκονται στο νότιο ημισφαίριο.
........................................................................................................................................

γ. Τρία κράτη που βρίσκονται στο δυτικό ημισφαίριο.
........................................................................................................................................
.........................................………………………………………………………………….....
δ. Τρία κράτη που βρίσκονται στο ανατολικό ημισφαίριο.
........................................................................................................................................
.........................................………………………………………………………………….....

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -