T4E Πρακτική εφαρμογή_2929_Στεριάδη"

Περιγραφή

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

Στο συγκεκριμένο μάθημα θα μάθουμε τους νόμους του απλού εκκρεμούς.

1η φάση - Ασύγχρονη
Αφόρμηση 1

Πάρτε ένα κομμάτι σπάγκου μήκους 1 m. Δέστε στην άκρη του ένα βαράκι. Μετρήστε το χρόνο που απαιτείται για να εκτελέσει το εκκρεμές 30 ταλαντώσεις. Βγάλτε μια φωτογραφία του εκκρεμούς σας. Ανεβάστε τη φωτογραφία στη σχετική εργασία που ακολουθεί. Yπολογίστε την περίοδο του εκκρεμούς.

(7 λεπτα) (εργαλείο: εργασίες-eclass)

Ανάκληση προηγούμενων γνώσεων

Ένα εκκρεμές εκτελεί 60 πλήρεις ταλαντώσεις σε 2 λεπτά. Να απαντήσετε στην επόμενη άσκηση σχετικά με την περίοδο και τη συχνότητα του εκκρεμούς.

(3 λεπτά) (εργαλείο: ασκήσεις-eclass)

Πριν το μάθημα στη σύγχρονη διδασκαλία κατεβάστε στον υπολογιστή σας  τα φύλλα εργασίας 1 και 2 που ακολουθούν. (διάρκεια 1 λεπτό(εργαλείο: έγγραφα-eclass)

Διδακτικοί στόχοι

(Γνωστικοί)

α) Να χρησιμοποιεί τις έννοιες της περιόδου, της συχνότητας και του πλάτους στο απλό εκκρεμές.

β) Να γνωρίσει τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η περίοδος ενός απλού εκκρεμούς.

(Δεξιότητες - Στάσεις)

γ) Να χειρίζεται μία προσομοίωση

δ) Να εργάζεται εφαρμόζοντας μία επιστημονική μεθοδολογία

ε) Να συνεργάζεται σε μία ομάδα

2η φάση - Σύγχρονη

Διαβάστε τις δραστηριότητες του φύλλου εργασίας  1 και ύστερα απαντήστε στο poll  με τις σχετικές  ερωτήσεις (διάρκεια 8 λεπτά) (εργαλείο: poll- webex)  [στόχοι α, δ]

Επιλέξτε τον ακόλουθο σύνδεσμο του απλού εκκρεμούς για να ενεργοποίησετε μια προσομοίωση με την οποία θα δουλέψουμε το φύλλο εργασίας  2 στο απλό εκκρεμές.(εργαλείο: σύνδεσμοι-eclass)

Περιηγηθείτε για 5  λεπτά στο περιβάλλον της προσομοίωσης για να εξοικειωθείτε με τo περιβάλλον της . (διάρκεια 5 λεπτά) (εργαλείο: εξωτερικός σύνδεσμος - phet)  [στόχος γ]

Στις ομάδες σας, εκτελέστε τις δραστηριότητες του φύλλου εργασίας 2 (διάρκεια 25 λεπτά)  (εργαλείο: breaking sessions- webex) [στόχοι α,β,γ,δ,ε]

3η φάση - Ασύγχρονη

Μελετήστε τη θεωρία του μαθήματος από το σχολικό βιβλίο . (διάρκεια 10 λεπτά) (εργαλείο: σύνδεσμοι - eclass)

Κάντε την ακόλουθη άσκηση που αφορά στα συμπεράσματα σας με βάση την προσομοίωση που εκτελέσατε. (5 λεπτά) (εργαλείο: ασκήσεις e-class) (στόχοι α,β)

Παρακολουθήστε το εντυπωσιακό βίντεο ταλάντωσεων των παρακάτω εκκρεμών.

Σκεφτείτε και γράψτε στη σχετική συζήτηση που οφείλονται  οι διαφορετικοί σχηματισμοί στον τρόπο ταλάντωσης των εκκρεμών που παρατηρείτε.

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -