ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ CHASING GAME ΣΤΟ SCRATCH

Περιγραφή

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

ΠΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
23-06-2021 12:10:47
Ο χρήστης ΠΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Στις Συζητήσεις του μαθήματος μπορείτε να βλέπετε και να σχολιάζετε εποικοδομητικά τις προδιαγραφές όλων των ομάδων, καθώς και ζητήσετε βοήθεια για πιθανές απορίες και δυσκολίες.
Για την υλοποίηση του προγράμματος θα βρείτε εδώ κάποιες οδηγίες, το φύλλο εργασίας και ένα σύνδεσμο προς ένα ημιτελές σχετικό παιχνίδι που καλείστε να συνεχίσετε (αφού το αποθηκεύσετε και το ανοίξετε στο Scratch, ενώ είστε συνδεδεμένοι με το λογαριασμό σας.
Μόλις ολοκληρώσετε τη δημιουργία του παιχνιδιου στο Scratch, πατείστε "μοιραστείτε" μέσα από το περιβάλλον του Scratch, αντιγράψτε το σύνδεσμο και αναρτήστε τον στο Ιστολογιο αυτού του μαθήματος.
 0
Σχόλια (0)
ΠΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
13-06-2021 10:36:05
Ο χρήστης ΠΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Στο επόμενο μάθημα πρόκειται να δημιουργήσετε ένα δικό σας παιχνίδι κυνηγητού (παρόμοιο με αυτό του παρακάτω συνδέσμου, που καλείστε να παίξετε). Η εισαγωγική δραστηριότητα "Ας θυμηθούμε αυτά που έχουμε διδαχτεί" θα βοηθήσει στην προετοιμασία σας για το μάθημα. Πρόκειται για κάποιες ερωτήσεις για επανάληψη

Στόχος της δημιουργίας του παιχνιδιού αυτού είναι να κάνουμε μια επανάληψη σε όσα μάθαμε έως τώρα σχετικά με τις εντολές κίνησης, ελέγχου (επανάλαβε, αν..τότε), τους αισθητήρες, τις μεταβλητές, τη δημιουργία δικών μας εντολών κλπ.

Επίσης θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε το χρονόμετρο του Scratch, καθώς επίσης και τη δημιουργία εικόνας κινούμενου σχεδίου για τα αντικείμενά μας.
 0
Σχόλια (0)