ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ : Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Το σενάρο υλοποιήθηκε στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αξιοποιεί τη διερευνητική και ομαδοσυνεργατική μάθηση. Διεξάγεται μέσω της πλατφόρμας Webex και υποστηρίζεται και από την πλατφόρμα eClass. Υλοποιείται σε χρονικό διάστημα δύο ωρών για το σύγχρονο μέρος.
ΛιγότεραΤο σενάρο υλοποιήθηκε στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αξιοποιεί τη διερευνητική και ομαδοσυνεργατική μάθηση. Διεξάγεται μέσω της πλατφόρμας Webex και υποστηρίζεται και από την πλατφόρμα eClass. Υλοποιείται σε χρονικό διάστημα δύο ωρών για το σύγχρονο μέρος.
Το σενάρο υλοποιήθηκε στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αξιοποιεί τη διερευνητική και ομαδοσυνεργατική μάθηση. Διεξάγεται μέσω της πλατφόρμας Webex και υποστηρίζεται και από την πλατφόρμα eClass. Υλοποιείται σε χρονικό διάστημα δύο ωρών για το σύγχρονο μέρος.
Πληροφορίες
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές μέσω της διερευνητικής και ομαδικής μάθησης να κατανοήσουν, την αναγκαιότητα της προστασίας του περιβάλλοντος, για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας, με τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές μέσω της διερευνητικής και ομαδικής μάθησης να κατανοήσουν, την αναγκαιότητα της προστασίας του περιβάλλοντος, για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας, με τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Ως ανανεώσιμες πηγές ορίζονται οι ενεργειακές πηγές που υπάρχουν σε αφθονία στη φύση (ήλιος, άνεμος, νερό, βιομάζα, γεωθερμία).
Στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τις σημαντικότερες αιτίες που συμβάλλον στην κλιματική αλλαγή του πλανήτη μας, καθώς και τη σημασία της αειφόρου ανάπτυξης και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Για την προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου γίνεται η προβολή του παρακάτω video "Πράσινη Ενέργεια και Κλιματική αλλαγή".
Mετά την προβολή του video ακολουθείται η τεχνική brainstorming και κατόπιν γίνεται ανάρτηση του Εννοιολογικού χάρτη : Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Με βάση τον εννοιολογικό χάρτη γίνεται ανάρτηση μιας δραστηριότητας που υπάρχει στο Μενού "Έγγραφα" για την καταγραφή διαφόρων εννοιών. Ο εκπαιδευτικός καταγράφει τις ιδέες των μαθητών.
Στο Μενού "Έγγραφα" υπαρχει Δραστηριότητα προς μελέτη.
Ο εκπαιδευτικός χωρίζει τα παιδιά σε τρεις ομάδες και η κάθε ομάδα θα διερευνήσει μία ή δύο ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θα παρουσιάσει τα συμπεράσματα στην ολομέλεια της τάξης.
Η κάθε ομάδα θα επιλέξει ένα "Σύνθημα" σχετικό με την ανανεώσιμη πηγή ενέργειας που θα μελετήσει.
Στο μενού "Εργασίες" έχει ανατεθεί ομαδική εργασία στους μαθητές.
1η Ομάδα: "Νερό - πηγή της ζωής" http://photodentro.edu.gr/video/r/8522/263
2η Ομάδα: "Πράσινη ενέργεια και γεωθερμία"http://photodentro.edu.gr/video/r/8522/284 και " Ηλιακή Ενέργεια"
http://photodentro.edu.gr/video/r/8522/310
3η Ομάδα: "Πράσινη Ενέργεια - Αιολική Ενέργια" http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/307 και " Πράσινη Ενέργεια και Βιομάζα"
Οι μαθητές θα καταγράψουν και θα παρουσιάσουν τα συμπεράσματά τους στην ολομέλεια της τάξης.
Κατόπιν θα απαντήσουν τις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που εμφανίζονται παρακάτω.
Στη συνέχεια αφού παρακολουθήσουν το video "Ηλιακή Ενέργεια- Φωτοβολταϊκα" θα απαντήσουν στην ερώτηση πολλαπλής επιλογής που εμφανίζεται παρακάτω.
Οδηγίες για την υλοποίηση των ατομικών εργασιών που θα πρέπει να παραδοθούν στο επόμενο μάθημα.
Αφού παρακολουθείσετε το video https://phet.colorado.edu/el/simulation/legacy/greenhouse σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου να μεταβείτε στο παρακάτω σύνδεσμο http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6206 και να γράψετε τα συμπεράσματά σας
Στο Μενού "Έγγραφα" έχει αναρτηθεί Ατομική εργασία
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2021