Αγωγοί και Μονωτές

Περιγραφή

Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε να διακρίνουμε τα υλικά σώματα σε αγωγούς και μονωτές του ηλεκτρικού ρεύματος, να κατανοήσουμε τη χρήση τους στην καθημερινή μας ζωή και να τα χρησιμοποιούμε με ασφάλεια.

ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
20-06-2021 15:39:34
Ο χρήστης ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Δραστηριότητα 12η (σύγχρονη/ομαδική)

@ Η κάθε ομάδα θα έχει 5΄ για να παρουσιάσει τον τρόπο που εργάστηκε και να αναφέρει τα θετικά και τα αρνητικά σημεία της συνεργασίας των μελών της. Η υπόλοιπη τάξη θα την αξιολογήσει σε ένα polling της webex

@ Θα ανακοινωθούν όλα τα παραδείγματα εφαρμογών των αγωγών και των μονωτών στην καθημερινή μας ζωή και θα γίνει συζήτηση για τις προφυλάξεις που πρέπει να παίρνουμε για να μην κινδυνεύουμε από ηλεκτροπληξία ή ανάφλεξη/πυρκαγιά.

@ΙΔΕΑ: Να αναρτηθούν οι ψηφιακοί πίνακες "Οι αγωγοί και οι μονωτές στη ζωή μας" όλων των ομάδων στην ιστοσελίδα του σχολείου.
 0
Σχόλια (0)
ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
20-06-2021 15:25:55
Ο χρήστης ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Δραστηριότητα 11η (ασύγχρονη/ατομική): Εργασία "Φύλλο Αξιολόγησης". Αφού ολοκληρώσαμε την ενότητα "Αγωγοί και Μονωτές", συμπληρώνουμε και υποβάλλουμε το Φύλλο Αξιολόγησης.

Η ατομική βαθμολογία θα σταλεί με προσωπικό μήνυμα και θα συμπεριλαμβάνει τον βαθμό στο Φύλλο Αξιολόγησης και τον βαθμό συμμετοχής στις δραστηριότητες του μαθήματος (ατομικές και ομαδικές).

Η ομαδική βαθμολογία θα σταλεί επίσης σε προσωπικό μήνυμα σε όλα τα μέλη. Θα εκτιμηθεί ο βαθμός συμμετοχής στις ομαδικές δραστηριότητες, σύγχρονες και ασύγχρονες.
 0
Σχόλια (0)
ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
20-06-2021 15:00:07
Ο χρήστης ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Δραστηριότητα 9η (ασύγχρονη/ατομική): Κάνουμε έρευνα (στο οικογενειακό περιβάλλον, στο διαδίκτυο, στο σχολικό βιβλίο, στα ΜΜΕ), για να βρούμε και να αναφέρουμε παραδείγματα ασφαλούς χρήσης των αγωγών και των μονωτών στην καθημερινή μας ζωή.

Δραστηριότητα 10η (ασύγχρονη/ομαδική): Στην Κουβεντούλα "Οι αγωγοί και οι μονωτές στη ζωή μας" συζητάμε στην ομάδα μας και αναφέρουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας. Μοιράζουμε τα παραδείγματα που βρήκαμε και τα αναρτούμε στον ψηφιακό πίνακα linoit της ομάδας μας, στην Εργασία "Οι αγωγοί και οι μονωτές στη ζωή μας". Η κάθε ανάρτησή μας θα περιλαμβάνει μια εικόνα και μια περιγραφή 3-4 σειρών.
 0
Σχόλια (0)
ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
20-06-2021 14:51:05
Ο χρήστης ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Δραστηριότητα 7η (ασύγχρονη/ατομική). Προετοιμασία για την επόμενη σύγχρονη τηλεδιάσκεψη μέσω webex: Μελετάμε τις σελίδες 62-63 του σχολικού βιβλίου. Σημειώνουμε τις απορίες και τα σχόλιά μας, για να είμαστε προετοιμασμένοι/ες για τη συζήτηση και τις δραστηριότητες στην ολομέλεια.
 0
Σχόλια (0)
ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
20-06-2021 14:12:51
Ο χρήστης ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Δραστηριότητα 4η (ασύγχρονη/ατομική): Κάνουμε ένα εικονικό πείραμα (προσομοίωση), πατώντας τον σύνδεσμο "Πείραμα". Κατασκευάζουμε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα και συνδέουμε σε αυτό διάφορα υλικά. Κάθε φορά ελέγχουμε αν ανάβει το λαμπάκι και κρατάμε σημειώσεις. Σε περίπτωση που δυσκολευόμαστε να κάνουμε το πείραμα, πατάμε τον σύνδεσμο "Πείραμα: Οδηγίες".

Δραστηριότητα 5η (ασύγχρονη/ομαδική): στην Κουβεντούλα "Πότε ανάβει το λαμπάκι;; Αγωγοί ή μονωτές;;", συζητάμε στην ομάδα μας για τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματά μας από το πείραμα. Μελετάμε και την πρώτη παράγραφο της σελίδας 62 του σχολικού μας βιβλίου.

Δραστηριότητα 6η (ασύγχρονη/ατομική): Αφού καταλήξουμε σε κοινά συμπεράσματα, συμπληρώνουμε το φύλλο εργασίας (word) και το υποβάλλουμε ατομικά στην Εργασία "Πότε ανάβει το λαμπάκι;; Αγωγοί ή μονωτές;;".
 0
Σχόλια (0)
ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
20-06-2021 13:00:40
Ο χρήστης ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ μοιράστηκε ένα βίντεο
Δραστηριότητα 1η (ασύγχρονη/ατομική): Ξεκινάμε! Πρώτα θα πρέπει να θυμηθούμε τον τρόπο κατασκευής και λειτουργίας ενός ηλεκτρικού κυκλώματος. Δείτε το βίντεο, συμβουλευτείτε τα σχολικά σας βιβλία και στη συνέχεια κάνετε την Άσκηση Αντιστοίχισης "Θυμάμαι το ηλεκτρικό κύκλωμα"

Δραστηριότητα 2η (ασύγχρονη/ομαδική): Κουβεντούλα και Εργασία: "Πώς είναι κατασκευασμένο το καλώδιο και γιατί; " Συζητήστε στην Κουβεντούλα της ομάδας σας. Αφού καταλήξετε σε κοινή απάντηση, ο συντονιστής ή η συντονίστρια της ομάδας θα την υποβάλλει στην Εργασία.

Στο επόμενο μάθημά μας μέσω τηλεδιάσκεψης, θα συζητήσουμε για τις απαντήσεις σας.
 0
Σχόλια (0)