Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα, συνοδός μου ο επτάσημος ρυθμός
Ζαρμπάλη Γλυκερία
Σενάριο Μουσικής Αγωγής.
Το σενάριο αποσκοπεί στην εξοικείωση σας με τον επτάσημο ρυθμό, κοινό σε όλη την Ελλάδα και την Ελληνική παραδοσιακή μουσική. Με αφορμή το τραγούδι “Tώρα ειν’ο Μάης κι η Άνοιξη” από τον ιστότοπο της Δόμνας Σαμίου, θα αναγνωρίσετε τον επτάσημο ρυθμό. Στη συνέχεια, στις ομάδες σας θα ακούσετε, θα εξασκηθείτε και θα εκτελέσετε ποικιλία ρυθμικών συνοδειών στο τραγούδι, χρησιμοποιώντας κρουστά σώματος ή απλά ηχογόνα αντικείμενα. Ο κάθε ένας από σας (ασύγχρονα) θα ηχογραφήσει και θα ανεβάσει το μέρος του όπου στη συνέχεια θα γίνει επεξεργασία σ' ένα ενιαίο αρχείο το υλικό κάθε ομάδας.
ΛιγότεραΣενάριο Μουσικής Αγωγής.
Το σενάριο αποσκοπεί στην εξοικείωση σας με τον επτάσημο ρυθμό, κοινό σε όλη την Ελλάδα και την Ελληνική παραδοσιακή μουσική. Με αφορμή το τραγούδι “Tώρα ειν’ο Μάης κι η Άνοιξη” από τον ιστότοπο της Δόμνας Σαμίου, θα αναγνωρίσετε τον επτάσημο ρυθμό. Στη συνέχεια, στις ομάδες σας θα ακούσετε, θα εξασκηθείτε και θα εκτελέσετε ποικιλία ρυθμικών συνοδειών στο τραγούδι, χρησιμοποιώντας κρουστά σώματος ή απλά ηχογόνα αντικείμενα. Ο κάθε ένας από σας (ασύγχρονα) θα ηχογραφήσει και θα ανεβάσει το μέρος του όπου στη συνέχεια θα γίνει επεξεργασία σ' ένα ενιαίο αρχείο το υλικό κάθε ομάδας.
Σενάριο Μουσικής Αγωγής.
Το σενάριο αποσκοπεί στην εξοικείωση σας με τον επτάσημο ρυθμό, κοινό σε όλη την Ελλάδα και την Ελληνική παραδοσιακή μουσική. Με αφορμή το τραγούδι “Tώρα ειν’ο Μάης κι η Άνοιξη” από τον ιστότοπο της Δόμνας Σαμίου, θα αναγνωρίσετε τον επτάσημο ρυθμό. Στη συνέχεια, στις ομάδες σας θα ακούσετε, θα εξασκηθείτε και θα εκτελέσετε ποικιλία ρυθμικών συνοδειών στο τραγούδι, χρησιμοποιώντας κρουστά σώματος ή απλά ηχογόνα αντικείμενα. Ο κάθε ένας από σας (ασύγχρονα) θα ηχογραφήσει και θα ανεβάσει το μέρος του όπου στη συνέχεια θα γίνει επεξεργασία σ' ένα ενιαίο αρχείο το υλικό κάθε ομάδας.
παραδοσιακά όργανα και περιοχές στην Ελλάδα μέσα από το μαθησιακό αντικείμενο στο
Φωτόδεντρο '' Ταξιδεύω στην Ελλάδα με την Δόμνα Σαμίου''
β. Ανοίγουμε τον σύνδεσμο με το τραγούδι, για την ομαδική εργασία και ρυθμική συνοδεία '' Τώρα είν΄ο Μάης κι η άνοιξη'' . Ακούει όλη η τάξη το τραγούδι και συνοδεύει ρυθμικά με παλαμάκια.
Συνημμένοι πόροι | |
---|---|
Ταξιδεύω στην Ελλάδα με τη Δόμνα Σαμίου | |
Τραγούδι για ομαδική εργασία και ρυθμική συνοδεία “Τώρα είν’ ο Μάης κι η άνοιξη”. |