Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ

Περιγραφή

Η διδακτική αυτή πρόταση συνδέεται με τον θεματικό κύκλο της 3ης Ενότητας της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ ́ Γυμνασίου «Είμαστε όλοι ίσοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί» και πιο συγκεκριμένα με το κείμενο «Στη θέση του άλλου» (σελ. 47) που αφορά στα άτομα με σωματικές αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Ενότητες

Στην εικόνα θα δείτε έναν αραχνοειδή εννοιολογικό χάρτη , όπου η  κεντρική έννοια τοποθετείται στο κέντρο και γύρω της τοποθετούνται οι επιμέρους έννοιες που διαδαχθήκαμε στην 3η Ενότητα του σχολικού Βιβλίου της Νεοελληνικήσ Γλώσσας. 

Με αυτή την παρουσίαση στο WebEX στην ολομέλεια της τάξης θα παρακολουθήσετε επτά ταινίες της Disney που αναφέρονται άμεσα ή έμμεσα στην αναπηρία και τη διαφορετικότητα. Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι να προβληματιστείτε  για το πώς «αγκαλιάζονται» αυτές οι  έννοιες μέσα από μια σειρά ταινιών που απευθύνονται κυρίως σε παιδιά και για το πως γκρεμίζονται στερεότυπα και προκαταλήψεις που θέλαν παραδοσιακά τους ήρωες των παραμυθιών να παρουσιάζονται «αψεγάδιαστοι».Παρουσίαση

«Η ιστορία αποδεικνύει ότι ΑΝΑΠΗΡΙΑ δεν σημαίνει Ανικανότητα». Στόχος αυτής της Παρουσίασης είναι να φέρει σε επαφή τους μαθητές με υποδειγματικές προσωπικότητες που παρά την όποια αναπηρία τους κατάφεραν να μείνουν στην ιστορία με το έργο που άφησαν πίσω τους.

Χρησιμοποιώντας  τη μέθοδο των 6 καπέλων της σκέψης, και με βάση όσα παρακολουθήσατε από την προηγούμενη παρουσίαση στη Webex,  θα προσπαθήσετε να σκεφτείτε και να εργαστείτε σαν «μικροί δημοσιογράφοι».

Κάθε ομάδα θα βρει επιπλέον οδηγίες σε έγγραφο που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εργάσιας σας!! 

Έπειτα καλέιστε να καταγράψετε τις απαντήσεις σας σε wiki στο αντοίστιχο όνομα της ομάδας στην οποία ανήκετε και να μου το στείλετε. Καλή τύχη σε όλους...!!!

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος μας καλείστε να συμπληρώσετε όλοι οι μαθητές ατομικά ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο!!

Ημερολόγιο