Δίνουμε σε έναν μαθητή/-τρια να κρατήσει ένα τροχό ποδηλάτου και του ζητάμε να στρέψει τον άξονα του τροχού κατά 180ο όταν αρχικά ο τροχός είναι ακίνητος και στη συνέχεια όταν ο τροχός περιστρέφεται.
Πότε πιστεύετε ότι είναι πιο εύκολο να περιστρέψει τον άξονα του τροχού ο συμμαθητής σας;
Όταν ο τροχός του ποδηλάτου είναι ακίνητος.
Όταν ο τροχός του ποδηλάτου περιστρέφεται;
και ελέγξτε την ορθότητα της πρόβλεψή σας στην προηγούμενη ερώτηση.
Λόγω του 1ου νόμου του Newton.
Προκειμένου να διατηρηθεί σταθερή η στροφορμή του συστήματος μαθητή - τροχού.
Προκειμένου να διατηρηθεί σταθερή η ενέργεια του συστήματος μαθητή - τροχού.
Προκειμένου να διατηρηθεί σταθερή η ορμή του συστήματος μαθητή - τροχού.
Πόση ήταν η αρχική στροφορμή του μαθητή και πoια μαθηματική σχέση συνδέει τα διανύσματα των στροφορμών του τροχού L1 και L2 με την τελική στροφορμή LM του μαθητή αφού αυτός περιστρέψει τον άξονα του τροχού;
εξηγείστε το πώς μπορούν οι γάτες, ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο πέφτουν από ένα μεγάλο ύψος, και καταφέρνουν να προσγειώνονται στο έδαφος πάντα με τα πόδια τους. Πόσο χρήσιμη τους είναι τελικά η ουρά τους;