Δ1 Μάθημα Λοιπών Ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας - Τμήμα 1551 (SG5-1551)

Ασκήσεις κατανόησης παιδαγωγικού πλαισίου για την Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση για την Ειδική Αγωγή

Ερώτηση 1 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Αναφέρω συχνά «θέλω την προσοχή σας».

Ερώτηση 2 (Αντιστοίχιση — 6 βαθμοί) 

Σε ποιο στάδιο του μαθήματος χρησιμοποιείται κάθε μία από τις παρακάτω πρακτικές;

Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Ενίσχυση της επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών και μετά το μάθημα
A. ΕΚΚΙΝΗΣΗ
2. Ομάδες εργασίας για την εξάσκηση μεταξύ συμμαθητών κατά το μάθημα
B. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
3. Ανάθεση των εργασιών για την επόμενη φορά με βήματα
C. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
4. Κοινοποίηση των βημάτων υλοποίησης του μαθήματος
D. ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ
5. Σταθερή παρουσίαση του ωρολόγιου προγράμματος στην πλατφόρμα
E. ΛΗΞΗ

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Χρησιμοποιώ χρονόμετρο.

Ερώτηση 4 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Απενεργοποιώ το chat όταν δεν χρειάζεται για κάποια δραστηριότητα μεταξύ των συμμαθητών.

Ερώτηση 5 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Προσθέτω όλες τις πληροφορίες σε μία διαφάνεια προκειμένου να έχουν μπροστά τους όλα όσα θα ειπωθούν στο καινούριο μάθημα.

Ερώτηση 6 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Παρουσιάζω την πορεία του μαθήματος για να γνωρίζουν οι μαθητές τι πρόκειται να ακολουθήσει.

Ερώτηση 7 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Ζητάω να απαντήσουν στο chat ή προφορικά, όπως εκείνοι επιλέξουν τη στιγμή που θέτω ένα ερώτημα.

Ερώτηση 8 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Βάζω συγκεκριμένο ήχο πριν από κάθε διαφάνεια που παρουσιάζω.

Ερώτηση 9 (Σωστό / Λάθος — 0.5 βαθμοί) 

Με ποιο τρόπο μπορώ να κεντρίσω την προσοχή των μαθητών μου με τον βέλτιστο τρόπο; απαντήστε σχετικά στις ερωτήσεις 1 έως 8. Δεν ενθαρρύνω τη συζήτηση για θέματα σχετικά με διασπαστικά στοιχεία που υπάρχουν στον φυσικό χώρο.