Δ1 Μάθημα Λοιπών Ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας - Τμήμα 1551 (SG5-1551)

Ασκήσεις κατανόησης των οδηγών γενικής αγωγής "Ιδέες για μια πιο αποδοτική Σύγχρονη και Ασύγχρονη Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση"

Επίλεξε τις σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις κατανόησης παιδαγωγικού πλαισίου για την Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στη ΓΕΝΙΚΗ Αγωγή

Ερώτηση 1 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως: Ο σχεδιασμός εναλλακτικών μορφών παρουσίασης του μαθησιακού αντικειμένου απαιτεί πολύ χρόνο προετοιμασίας εκ μέρους του εκπαιδευτικού αλλά αποφέρει σημαντικά οφέλη στην κατανόησή του.

Ερώτηση 2 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως: Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργούμε ομάδες εργασίας στην ασύγχρονη εκπαίδευση. Ο κάθε μαθητής μπορεί να εργάζεται σε δικό του χρόνο.

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Σύγχρονη εξ αποστάσεως: Για να εμπλουτίσουμε το μάθημα, χρησιμοποιούμε όσα περισσότερα εργαλεία ΤΠΕ μπορούμε.

Ερώτηση 4 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως: Η δημιουργία εξατομικευμένων και διαφοροποιημένων κουίζ δεν επιτρέπει την αντικειμενική αξιολόγηση των μαθητών μας.

Ερώτηση 5 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Σύγχρονη εξ αποστάσεως: Η ποιότητα του ήχου δεν παίζει σημαντικό ρόλο στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Ερώτηση 6 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως: Το διαγνωστικό τεστ δεν είναι απαραίτητο ζητούμενο για τον εύστοχο σχεδιασμό και ανάπτυξη του υλικού μας.

Ερώτηση 7 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Σύγχρονη εξ αποστάσεως: Αναθέτουμε στους μαθητές και στις μαθήτριες όσο το δυνατό περισσότερες υποχρεώσεις για το σπίτι, ακόμη περισσότερες από ό,τι στα δια ζώσης μαθήματα, ώστε να έχουν με κάτι να ασχοληθούν.

Ερώτηση 8 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως: Οι ρουμπρίκες αξιολόγησης/αυτο-αξιολόγησης δε βοηθούν τους εκπαιδευτικούς/ μαθητές να διαπιστώσουν σε ποιο βαθμό έχουν επιτευχθεί τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα.

Ερώτηση 9 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Σύγχρονη εξ αποστάσεως: Δεδομένου ότι χάνουμε πολύτιμο χρόνο λόγω κάποιων διαδικασιών (π.χ. παρουσίες) ή τεχνικών προβλημάτων, εξισορροπούμε την κατάσταση μιλώντας γρήγορα και γενικά επιταχύνοντας τη διδακτική διαδικασία.

Ερώτηση 10 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Σύγχρονη εξ αποστάσεως: Δεν είναι απαραίτητο να οπτικοποιούμε το υλικό μας. Η φωνή μας και η εικόνα μας είναι αρκετή.