Έλεγχος και αξιολόγηση του βαθμού εμπέδωσης του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας μιας γραμμής παραγωγής
Αφού παρακολουθήσετε τα δύο πρώτα videos να συμμετάσχετε στην συζήτηση και να παραδώσετε τις δύο εργασίες που ακολουθούν.
Τέλος συμπληρώστε τα δύο ανώνυμα ερωτηματολόγια που δεν έχουν σκοπό να σας βαθμολογήσουν, αλλά να συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας του μαθήματος.
ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ BEETLE | |
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ | |
1η ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Αφού παραρακολουθήσετε τα δύο videos της ενότητας, οι πρώτοι 6 μαθητές να απεικονίσετε τη γραμμή παραγωγής του Beetle (σκαραβαίου) και οι επόμενοι 6 τη γραμμή παραγωγής του σύγχρονου αυτοκινήτου, που φαίνεται στο δεύτερο video. |
|
2η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Στη συζήτηση που υπάρχει, να καταγράψει ο καθένας σας: α) τη διαφοροποίηση της γραμμής παραγωγής του αυτοκινήτου, που εντοπίσε, από τα παλιότερα χρόνια εφαρμογής της σε σχέση με το σήμερα ως αποτέλεσμα της χρήσης των νέων τεχνολογιών και των αυτοματισμών στο πλαίσιο της μετάβασης στη μεταβιομηχανική κοινωνία και β) τη διαφοροποίηση στην ανθρώπινη εργασία λόγω των προαναφερθεισών αλλαγών. Στη συνέχεια θα συμφωνήσετε σε ένα κοινό κείμενο που θα απαντά στα δύο προηγούμενα ερωτήματα και θα το καταθέσετε με ευθύνη του Γενικού Διευθυντή ως ομάδική εργασία. |
|
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | |
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ | |
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ |