ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Επίπεδο γλωσσομάθειας: Α1 σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες
Απόκριες, καρναβάλι, Halloween, ένα θεματικό πάρτυ ή μια θεατρική παράσταση στο σχολείο είναι ευκαιρίες για να διαλέξουμε να ντυθούμε διαφορετικά, πρωτότυπα και διασκεδαστικά!
Στο μάθημα αυτό, θα εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας για τα ρούχα, θα κάνουμε επανάληψη στα χρώματα, θα μάθουμε περισσότερα για το Halloween, θα φανταστούμε, θα ζωγραφίσουμε και θα περιγράψουμε το δικό μας τρομακτικό κοστούμι και θα φτιάξουμε μια συνεργατική αφίσα για το πάρτυ του σχολείου μας!
Έτοιμοι; Πάμε λοιπόν!
ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Αγαπητά μου παιδιά, γεια σας! Δείτε εδώ τις δραστηριότητες που πρέπει να κάνετε πριν από την συνάντησή μας στη Webex:
1Α. Μελέτη φυλλαδίων για επανάληψη λεξιλογίου και γραμματικής: (πατήστε πάνω τους για να τα δείτε): και 1Β. Μελέτη λεξιλογίου για το Halloween από την Ενότητα 5 του βιβλίου σας Arthur et Lilou 1, που είχατε διδαχθεί στην Ε΄ τάξη, κατεβάζοντας το παρακάτω αρχείο word:
|
|
ARTHUR ET LILOU 1, Unité 5.docx | |
2) Κρυπτόλεξο (ρούχα και αξεσουάρ): |
|
3) VIDEO: "Μα τι είναι τελικά αυτό το Halloween;"
Παρακολουθήστε προσεκτικά το βίντεο ''C'est quoi Halloween? '' όσες φορές θέλετε. Κατά την διάρκειά του μπορείτε να παίρνετε σημειώσεις στο τετράδιό σας. Στο τέλος της παρακολούθησης, σκεφθείτε και προσπαθήστε να απαντήσετε γραπτώς στο τετράδιό σας σε βασικές ερωτήσεις κατανόησης όπως:
και τέλος, κάντε την Άσκηση Αυτοαξιολόγησης No1
|
|
VIDEO:
|
|
4) ΜΕΤΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: Άσκηση Αυτοαξιολόγησης No1
"Μα τι είναι τελικά αυτό το Halloween;" Απαντήστε στις ερωτήσεις της Άσκησης Αυτοαξιολόγησης Νο1 μετά την παρακολούθηση του βίντεο (Προσοχή! Έχετε 3 προσπάθειες!).
|
|
ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ! 5) Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα για το Καρναβάλι και τις Απόκριες.
Όπως θα δείτε στα κείμενα που θα διαβάσετε και όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, το Halloween μοιάζει σε πολλά αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τις Απόκριες και το Καρναβάλι. Μετά την ανάγνωση των σχετικών κειμένων στο blog που θα επισκεφθείτε, κάντε την Άσκηση Αυτοαξιολόγησης No2, με τίτλο: "Απόκριες ή Halloween;" τσεκάροντας τις λέξεις που αντιστοιχούν και στις δύο γιορτές!
|
|
Άσκηση Αυτοαξιολόγησης No2: Απόκριες ή Halloween;
|
|
Αυτό ήταν, τα καταφέρατε! Σημειώστε τις απορίες σας στην κατηγορία συζητήσεων με τίτλο: Ερωτήσεις/Απορίες για το μάθημα και rendez-vous στην Σύγχρονη συνάντησή μας στην Webex την γνωστή μέρα και ώρα! Καλή αντάμωση!
|
|
ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Αγαπητά μου παιδιά, φτάνουμε στο τέλος του ταξιδιού μας στον φανταστικό και λίγο τρομακτικό κόσμο του Halloween!!! Ας βάλουμε τώρα τα δυνατά μας και ας ολοκληρώσουμε δυναμικά για να δούμε πόσο πολλά έχουμε μάθει σε αυτό το μάθημα! Δείτε τι πρέπει να κάνετε σε αυτήν την τελευταία φάση:
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ:
ΕΡΓΑΣΙΕΣ: 1 συνεργατική ψηφιακή εργασία (που ξέρω ότι σας αρέσει!) και 1 γραπτή ατομική εργασία περιγραφής και απεικόνισης του κοστουμιού μας
Διαβάστε προσεκτικά το θέμα των εργασιών πριν τις κάνετε!
Les vetêments et accessoires (3)
Καλή δύναμη και στο επανιδείν, διά ζώσης, στο επόμενο μάθημά μας!
|
|
6) ΣΥΖΗΤΗΣΗ: "Απόκριες ή Halloween; Ποια από τις δύο γιορτές προτιμάτε;" Πηγαίνετε στην κατηγορία Συζητήσεων με τίτλο "Παραγωγή γραπτού λόγου/απάντηση σε ερώτηση και απαντήστε σύντομα στο ερώτημα που σας είχε τεθεί στη Δημοσκόπηση στην Webex, δικαιολογώντας την άποψή σας και σχολιάζοντας την απάντηση κάποιου από τους συμμαθητές σας. Για να θυμηθείτε πώς εκφράζουμε τις προτιμήσεις μας, που είχαμε δει πέρσυ στην Ενότητα 3 του βιβλίου μας "Arthur et Lilou 1" (δείτε το εδώ), μελετήστε το παρακάτω φυλλάδιο:
|
|
7) Η συνεργατική μας εργασία (κατασκευή αφίσας) "Σας προσκαλούμε στο πιο τρομακτικό Halloween πάρτυ της χρονιάς!"
|
|
8) Το πιο τρομακτικό κοστούμι! (Ατομική εργασία παραγωγής γραπτού λόγου και εικαστικής δημιουργίας)
Ας ετοιμαστούμε για το Halloween πάρτυ του σχολείου μας! |
|
9) ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Πόσο αξέχαστο θα σας μείνει το μάθημά μας για το Halloween;
Η ώρα της αξιολόγησης έφτασε... Ο λόγος σε εσάς! Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας! Τα καταφέρατε περίφημα! |