ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ

ΒΜ ΓΛΩΣΣΑ, γ' τεύχος, ενότητα 17, σελ. 14

"Λίγο ακόμα"

Σήμερα το απόγευμα μπορείς ...

1. Αρχικά να ακούσεις ξανά τον Σεφέρη να απαγγέλει το ποίημα του ή  το τραγούδι.

2. Στη συνέχεια μπορείς να διαβάσεις πάλι τα ποιήματα της ενότητας στο διαδραστικό σου βιβλίο.

3. Έλα να θυμηθούμε με την κυρία Σιντορέ τις 4 πτώσεις με κόμικς.

4. Μπορείς να ελέγξεις πάλι τις απαντήσεις στον πίνακα κλίσης των ουδέτερων ουσιαστικών σε -ο και -ι από το ΒΜ.

5. Ραπάρουμε με τον Ριπ και τη Ραπ με ουσιαστικά σε -ο και με ουσιαστικά σε -ι.

6. Ώρα να δοκιμάσεις τις γνώσεις σου σε ένα φύλλο εργασίας. Μπορείς να το τυπώσεις ή να δουλέψεις πάνω σε αυτό.

7. Ώρα για παιχνίδι στο wordwall, ξεκινάμε με ένα εύκολο κούιζ στις πτώσεις και συνεχίζουμε με ένα τηλεπαιχνίδι (με χρόνο και βαθμολογία)!

Καλή διασκέδαση!

Τα λέμε πάλι αύριο!

Σεφέρης, Λίγο ακόμα

Ο Σεφέρης απαγγέλει το ποίημά του "Λίγο ακόμα"

Λίγο ακόμα, σε τραγούδι

Ο θεοδωράκης βάζει τη μουσική και η Φαραντούρη την ερμηνεία και το "Λίγο ακόμα" γίνεται τραγούδι. (2')

Οι 4 πτώσεις σε κόμικς από την κυρία Σιντορέ

Η κυρία Σιντορέ μας βοηθάει να καταλάβουμε ποιες είναι οι πτώσεις και ποιες οι διαφορές τους.

Διαδραστικό βιβλίο γλώσσας Β' τάξης

Εδώ θα βρείτε στο διαδραστικό βιβλίο της γλώσσας της Β' τάξης, την ενότητα 17 που μελετάμε.

Ο πίνακας κλίσης του ΒΜ, σελ. 14
Ο πίνακας κλίσης των ουδέτερων σε -ο και σε -ι , ΒΜ σελ. 14, συμπληρωμένος
Ραπάρουμε τα ουδέτερα ουσιαστικά σε -ο

Ο Ριπ και ο Ραπ μας βοηθούν να ραπάρουμε με τα ουδέτερα ουσιαστικά σε -ο.

Ραπάρουμε τα ουδέτερα ουσιαστικά σε -ι

Με τη βοήθεια του Ραπ και της Ριπ ραπάρουμε με τα ουδέτερα ουσιαστικά σε -ι.

Ουδέτερα ουσιαστικά σε -ο και σε -ι, θεωρία και ασκήσεις
Θεωρία και ασκήσεις στην κλίση των ουδέτερων ουσιαστικών σε - ο και -ι
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ

Μπορείς να μάθεις περισσότερα για τον Γιώργο Σεφέρη εδώ ...

Κουίζ στις πτώσεις

Έχουμε 2 επιλογές για εξάσκηση:

-Κουίζ στις πτώσεις με ανατροφοδότηση σωστού και λάθους.

-Τηλεπαιχνίδι ερωτήσεων στις πτώσεις, με χρόνο και βαθμολογία.

Λίγο ακόμα, ΒΜ, σελ. 14

΄Πώς πήγε σήμερα η εργασία σας; Τι σας άρεσε περισσότερο; Υπήρξε κάποιο δύσκολο σημείο;