Εισαγωγή - Σκοποί - Πλαίσιο Υλοποίησης

Ταυτότητα σεναρίου και εισαγωγικά στοιχεία.

Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ τομέας «ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ»

Μάθημα/Γνωστικό Αντικείμενο:

  • Συνδεσμολογία αντιστάσεων σε σειρά, Κεφάλαιο 2, ενόητητα 2.2.5, από το βιβλίο "Ηλεκτροτεχνία¨

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:

  • Να χρησιμοποιούν σωστά το αμπερόμετρο και το βολτόμετρο για να μετράνε τα ανάλογα μεγέθη σε κυκλώματα με αντιστάσεις σε σειρά.
  • Να συσχετίζουν την διαφορά δυναμικού στα άκρα των αντιστάσεων σε σχέση τις τιμές των ωμικών αντιστάσεων σε κύκλωμα σειράς.
  • Να αναγνωρίζουν και να εξηγούν την τιμή της έντασης του ρεύματος σε κύκλωμα σειράς.
  • Να υιοθετήσουν δεξιότητες στην επικοινωνία και συνεργασία με τους άλλους συμμαθητές τους.

Προαπαιτούμενες γνώσεις των μαθητών για την υλοποίηση του σεναρίου:

Οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τον τρόπο μέτρησης της έντασης, της τάσης και την ωμικής αντίστασης, το νόμο του Ωμ και τις έννοιες της έντασης, τάσης και ωμικής αντίστασης.

Χρόνος υλοποίησης: 2 διδακτικές ώρες στην ψηφιακή τάξη

Σύντομη περιγραφή σεναρίου: Για την υλοποίηση του σεναρίου θα χρησιμοποιηθούν οι πλατφόρμες webex και eclass. Οι μαθητές θα αλληλεπιδράσουν με σχετικό εικονικό εργαστήριο και θα οδηγηθούν σε συμπεράσματα.

Δραστηριότητες που οδηγούν στην ενεργητική εμπλοκή των μαθητών: Πειραματισμός με εικονικό εργαστήριο, συμπλήρωση φύλλων εργασίας

Χρησιμοποιούμενα εργαλεία (ονομαστικά):

Σύγχρονης διδασκαλίας: Διαμοιρασμός οθόνης, Δημοσκόπηση (Poll), Δημιουργία ομάδων, Annotation 

Ασύγχρονης διδασκαλίας: Άσκησεις, Εργασίες, Παρουσίαση, Βίντεο