ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Ενότητες
Ενισχύουμε τους μαθητές να συγκρίνουν τα δεδομένα που προέκυψαν από την πειραματική διαδικασία με τα δεδομένα του αρχικού προβλήματος και να διαπιστώσουν αν επαληθεύεται η λογική συμπεριφορά του κυκλώματος.
Αξιοποιούμε τα συμπεράσματα των μαθητών για να προκαλέσουμε συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης και για να παράσχουμε ανατροφοδότηση και ενίσχυση στα σημεία που μπορεί να διαπιστώσουμε διαφοροποιήσεις αποτελεσμάτων.
Οι μαθητές θα επιστρέψουν στην ολομέλεια και θα αναφέρουν τα αποτελέσματα του πειραματισμού που εκτέλεσαν με το εικονικό εργαστήριο. Θα διεξαχθεί συζήτηση που θα επικεντρωθεί στα θέματα:
Ο λόγος θα δοθεί στους μαθητές, αυτοί θα αναφέρουν τα αποτελέσματα ενώ ο καθηγητής, κατά περίπτωση, θα υποβοηθά, ίσως θα διορθώνει ή θα θέτει ερωτήσεις διευκόλυνσης. |