1η ΦΑΣΗ: Προσανατολισμός των μαθητών και προβληματισμός

Ως ανανεώσιμες πηγές ορίζονται οι ενεργειακές πηγές που υπάρχουν σε αφθονία στη φύση (ήλιος, άνεμος, νερό, βιομάζα, γεωθερμία).

Στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τις σημαντικότερες αιτίες που συμβάλλον στην κλιματική αλλαγή του πλανήτη μας, καθώς και τη σημασία της αειφόρου ανάπτυξης και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Για την προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου γίνεται η προβολή του παρακάτω video "Πράσινη Ενέργεια και Κλιματική αλλαγή".

 

Mετά την προβολή του video  ακολουθείται η τεχνική brainstorming και κατόπιν γίνεται ανάρτηση του Εννοιολογικού  χάρτη : Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Με βάση τον εννοιολογικό χάρτη γίνεται ανάρτηση μιας δραστηριότητας που υπάρχει στο Μενού "Έγγραφα" για την  καταγραφή διαφόρων εννοιών. Ο εκπαιδευτικός καταγράφει τις ιδέες των μαθητών.

Στο Μενού "Έγγραφα" υπαρχει Δραστηριότητα προς μελέτη. 

 

 

 

Ετικέτες: ΑΠΕ
Πράσινη ενέργεια και κλιματική αλλαγή

Κλιματική αλλαγή

Εννοιολογικός χάρτης : Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Με την προβολή του εννοιολογικού χάρτη οι μαθητές καλούνται να καταγράψουν και να ομαδοποιήσουν τις έννοιες σχετικά με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Για απορίες και συζητήσεις....