ΠΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
13-06-2021 10:36:05
Ο χρήστης ΠΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Στο επόμενο μάθημα πρόκειται να δημιουργήσετε ένα δικό σας παιχνίδι κυνηγητού (παρόμοιο με αυτό του παρακάτω συνδέσμου, που καλείστε να παίξετε). Η εισαγωγική δραστηριότητα "Ας θυμηθούμε αυτά που έχουμε διδαχτεί" θα βοηθήσει στην προετοιμασία σας για το μάθημα. Πρόκειται για κάποιες ερωτήσεις για επανάληψη

Στόχος της δημιουργίας του παιχνιδιού αυτού είναι να κάνουμε μια επανάληψη σε όσα μάθαμε έως τώρα σχετικά με τις εντολές κίνησης, ελέγχου (επανάλαβε, αν..τότε), τους αισθητήρες, τις μεταβλητές, τη δημιουργία δικών μας εντολών κλπ.

Επίσης θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε το χρονόμετρο του Scratch, καθώς επίσης και τη δημιουργία εικόνας κινούμενου σχεδίου για τα αντικείμενά μας.
 0

Σχόλια (0)